Sunday, August 13, 2023

Strašna priznanja


Vezali su me
Batrgao sam se u sobi za ispitivanje
Uzalud su dovikivali da to nije soba za ispitivanje
Špric se približava i štrca prvi mlaz u vazduh
Bojim se kao nikad i vrištim da me puste

Ne čujem da neko tiho govori "ali ovo će te osloboditi..."

Zabada se igla u moju podlakticu

Do kraja ubrizgava serum

Padam na pod

Urlam i valjam se po podu

Ne volim...ne volim nikoga
Boga ne volim
Samo ga se bojim
Bojim se svega
Živeo bih samo po svome
Ne volim vas
Gadite mi se
Nisam ni ovo ni ono...
Želim tamo 
Želim sve ono Želim da jebem da živim

Plačem ali je kasno... serum je delovao
Sve sam priznao, grcam u suzama...

Neko prilazi i miluje me po glavi tiho "dobro je!..... oživećeš!"

No comments:

Post a Comment

Strašna priznanja

Vezali su me Batrgao sam se u sobi za ispitivanje Uzalud su dovikivali da to nije soba za ispitivanje Špric se približava i štrca prvi mlaz ...