Friday, March 19, 2021

Најтеже је бити свој

 Не знам шта ме вуче да ово пишем

Можда се правдам неком или сам себи

Не волим тачке на крају речеице

Нисам националиста, да пређем на ствар, јер о томе бих највише. Не умем и не волим да браним Српство, пишем ћирилицом понекад, не увек. Разводим се, тражим другу жену. Јебе ми се, да извинете. Иде ми се опет у Лондон, виђа ми се са људима који су интересантни, познати и непознати. Иде ми се и на Златибор са љубавницом. Има ми се још деце. Има ми се и пара, бар за све задатке које сам поставио.

Јебе ми се за острашћеност. Искрено мислим да сам прави Србенда у најпозитивнијем смислу, а опет не желим да икоме то доказујем. Кад год сам паћенички покушавао, зајебао сам се. Поносно сам служио војску коју су многи ултраправославци избегли.

Имам своја убеђења и своја уверења. Имам интуицију коју нисам слушао пар пута и зајебао сам се.

Желим да ме осуде многи да не морам да се више правдам и доказујем. Пизда сам био довољно, време је да преузмем своје бламове на себе! 

Јебите се ако хоћете

Свако добро

Драшко

No comments:

Post a Comment

Strašna priznanja

Vezali su me Batrgao sam se u sobi za ispitivanje Uzalud su dovikivali da to nije soba za ispitivanje Špric se približava i štrca prvi mlaz ...