Thursday, July 4, 2019

Без наслова

Узнемирују ме многа туђа мишљења и ставови. Пријатељи, познаници и било ко други, често изказују своје ставове и усхићења. Постављају слике својих ближњих и коментаришу слике других, понекад врло отворено...вероватно искрено али и бомбастично. Било на фејсу или неком другом форуму.
Не верујем свему. Признајем да ми моја интуиција реагује и говори ми да много тога није за мене и није право ни искрено. Може само да ми штети. Признајем да сам и сам склон лупетању по форумима и фејсовима и склон сам да препатетишем и превише изливам срце али истовремено је тај излив безвредан јер је бљутав.


No comments:

Post a Comment

Strašna priznanja

Vezali su me Batrgao sam se u sobi za ispitivanje Uzalud su dovikivali da to nije soba za ispitivanje Špric se približava i štrca prvi mlaz ...