Wednesday, January 23, 2019

Поента

Јутрос сам отворио школу, тачније био сам први који је у њу ушао овог дана. 7 и 25. Док сам превалио 55км од куће до школе, пола пута ме је још пратио мрак. Малтене сам као петао ушао у установу. Иначе, до скоро нисам имао никакве сумње у то да Балашевић пева о правом петлу у својој песми док ме две другарице нису разувериле и објасниле  ми "метафору", назвавши ме калуђерицом притом.
Постоје разне друге метафоре и покушаји објашњења неких ствари многим појединцима који нам се налазе на животном путу али су ти напори много напорни, троше нас и не знам чему воде.
Најлепши део дана ми је био кад сам тако као зомби у полумраку себи скувао прву јутарњу школску кафу, ушао у моју учионицу, упалио комп, пустио музику и кренуо да довршавам документацију.
У 2 ће чистачи однети ђубре у 3 ће донети јогурт и млеко у 18 ћеш бити истрошен и потрошен.
Да сам неки лајфкоуч, чини ми се да бих људе упућивао да беже од бесмисла и свега што им иоле мирише на бесмисао или им буди такав осећај.
Хеклање, сликање, секс, кулинарство, спорт, секс, вежбање, дружење, певање, зарађивање новца....не знам дал сам нешто прескочио...а да....секс исто може....све што је креативно и смислено, само то треба.



No comments:

Post a Comment

Strašna priznanja

Vezali su me Batrgao sam se u sobi za ispitivanje Uzalud su dovikivali da to nije soba za ispitivanje Špric se približava i štrca prvi mlaz ...