Tuesday, September 25, 2018

Раскид

Одлучио сам да раскинем. Није ми много тога било по вољи. Има сигурно нека друга, боља, са више понуда, са мањом ценом.

Посегнуо сам за једном таквом, а онда када се прочуло за раскид, зазвонио је телефон. Пошто на мом телефону не ради звучник, уопште не чујем глас оног ко ме позива, нисам могао да одговорим. Само сам знао да сам позван због раскида и да ће ме молити, не буквално, али онако...суптилно, да останем.

То се и десило, позвао сам ја њих и одмах су ми понудили Ј5 за динар уместо за 10 000 и још мнооого других повољности.

Одавно нисам тако дигао реп, завртео главом, дигао нос, па да ми се одмах приђе да се не љутим више, да заборавим шта је било и добијем неки леп угођај плус.

Сви имамо своје цене, што каже Џорџ Бернард Шо (или Оскар Вајлд, не сећам се тачно), сви смо....курве на свој начин.

Ово је мој.

No comments:

Post a Comment

Strašna priznanja

Vezali su me Batrgao sam se u sobi za ispitivanje Uzalud su dovikivali da to nije soba za ispitivanje Špric se približava i štrca prvi mlaz ...