Thursday, October 11, 2018

Либидо

Јуче је моја жена разговарала са мамом преко телефона (у даљем тексту са мојом таштом) и чула како ће моја ташта сутра да иде на отварање "Либидо"-а. Та иста ташта често пермутује речи и појмове, нашу улицу зове Миланка Милутиновића. Кад је комшију Драга ударио ауто, он је по њеним речима направио "епрувету" (уместо "пируету") у ваздуху...итд итс...навикли смо на ту дислексију.
Иначе комшија Драго је alive and kickin` да не бринете!
Пошто сам мало више упућен од Коштунице, али смо у просеку ту негде, тек синоћ сам схватио да нам стиже "Лидл" а тек данас схватам да га отвара "највећи син наших народа и народности и свих који нам дођу". У даљем тексту...нећемо о њему.
Многи од нас су запањени или поново запањени јуришем на "Лидл" као ономад на јапанске трешње. Пљунули смо их поо фејсу, те "јебо вас лидл" те "овај купио 130кг пилића" те чекали од јутра....итд...
Лепо нам је све то легло да мало искажемо ставове.
Ипак морам да признам да је мени жао тих људи, и моје таште донекле, мада је она отишла више из радозналости, али и из економских разлога. Не могу да пљунем на ту нашу беду јер је можда у тој маси људи и нека мајка неког мог другара, која сигурно није доконо провела сате и сате, већ вероватно жена нема од чега да направи ручак деци и унучићима, или нема за себе а не жели да узима од деце. Има свега на овом свету.
Ја ово пишем док пијуцкам квас, али неко нема ни за тај квас. Видим коментаре на твитеру како су то већ мртви људи кад стоје сатима за пилетину.
Лако је срати и осуђивати. Где смо ми као појединци заказали? Где смо игубили дух заједништва и разумевања? Како да помогнемо тим људима, или онима који мисле да ће партија да им обезбеди кору хлеба, сендвич и пола паризера?Како им без увреде променити тај "програм" у глави? Лако је рећи да су глупи и неуки, али то је наш народ.
Немам одговор.
Највише ми се ипак свиђа лапсус из прве реченице. Отвара се "Либидо"! WOW! Е то је догађај, то су битне ствари!
НАроде навали!

No comments:

Post a Comment

Strašna priznanja

Vezali su me Batrgao sam se u sobi za ispitivanje Uzalud su dovikivali da to nije soba za ispitivanje Špric se približava i štrca prvi mlaz ...